Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Porady do Reksio i Ufo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> Gry z Reksiem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carl
Starszy Kogut
Starszy Kogut



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:33, 17 Maj 2007    Temat postu: Porady do Reksio i Ufo

Porady do Reksio i Ufo:



ATAK UFO
Użyj worka buraków by pokonać najeźdźców. Najlepszą taktyką jest schować się pod kurnikiem z lewej strony i strącać kolejne pojazdy, kiedy tylko pojawiają się na ekranie. Pamiętaj jednak, że rzucając burakami spod kurnika niszczysz chroniący cię dach.



BUDOWA WAJHADŁOWCA
W kieszeni Reksia mieści się tylko 6 przedmiotów. Możesz wyrzucić niechciany przedmiot, ale możesz zrobić to tylko na planszy, na której ten przedmiot znalazłeś.



LOT MIĘDZY ASTEROIDAMI
Aby zatankować paliwo należy lecieć tuż nad powierzchnią asteroida, na którym rośnie pole. Z pojazdu zostanie automatycznie opuszczony chomik Diesel i w ten sposób zapas paliwa zostanie uzupełniony.



KATASTROFA NA KURANIE
W uwolnieniu Reksia przydatny będzie piecyk oraz wystające ze ściany kolorowe przewody pod napięciem.



KSIĘŻYC INDOR
Kluczem do rozwiązania zadania na księżycu Indor jest pomóc Pustelnikowi przyrządzić wywar na odzyskanie pamięci. Sześć potrzebnych do tego ziół można znaleźć na czterech planszach z platformami. Aby przyrządzić eliksir, zioła trzeba wrzucać w kolejności, którą podaje Pustelnik. Aby dopasować zioła do ich nazw należy przejść się po Indorze i spisać informacje wykute na skałach.



LABIRYNT NA KURAKISIE
Reksio i Kretes muszą przedostać się do wioski Fermentów w lewym górnym narożniku planszy. Oznacza to, że będą musieli skorzystać z jednego z wysuwanych mostów. Dwa przyciski otwierające most znajdują się w prawym górnym narożniku przy maszynie. Tak długo, jak jeden z bohaterów stoi na przycisku, mosty pozostają otwarte.



WYŚCIGI NA KURAKISIE
Po pięciu przegranych wyścigach, Żabba zlituje się nad bohaterami i uwolni kota Kotta.



KOD DOSTĘPU
Aby dostać się do portu kosmicznego na Kuranie, trzeba skorzystać z kodu dostępu, który kot Kott nagrał na kasetę. Jest to kod obrazkowy: łabądek oznacza więc cyfrę 2.....



LABIRYNT NA JAJU
Reksio musi zdobyć kartę dostępu na mostek dowodzenia jajem, a następnie dotrzeć na rzeczony mostek [lewy górny narożnik planszy]. Przeszkadza mu w tym Kurator. Labirynt jest trudny i najlepszą metodą jest po prostu zrobić mapę. Pewnym ułatwieniem jest fakt, że Kurator zawsze porusza się po jednej trasie, zaś wszystkie przejścia zawsze prowadzą w to samo miejsce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> Gry z Reksiem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1