Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Porady do Reksio i Skarb Piratów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> Gry z Reksiem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carl
Starszy Kogut
Starszy Kogut



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:37, 17 Maj 2007    Temat postu: Porady do Reksio i Skarb Piratów

Porady do Reksio i Skarb Piratów:



KRABIK
Aby pokonać tę planszę musisz doprowadzić krabika na dziób okrętu tak, by przeciął linę, na której wisi Reksio. W tym celu musisz klikać na deskach przed krabikiem oraz na ptakach, aby krabika nie pochwyciły. Kiedy Reksio spadnie na ziemię - kliknij na kamieniu, na którym stoi.



MAPA ROBINSONA
Mapa zostaje "zaliczona", kiedy wszystkie pola znajdują się w stanie "idealnym" lub "przysmolonym". Jest kilka metod rozwiązania tej zagadki, ale nie sposób tego opisać. W razie czego, po kilku nieudanych próbach, Robinson da Reksiowi zapasową mapę.



WEJŚCIE DO DŻUNGLI
Aby dostać się przez furtkę do dżungli, należy oprócz klucza zdobyć mapę wyspy. Mapę należy jednak najpierw "wywołać" nad ogniskiem u Robinsona. Ognień należy zapalić przy pomocy butelki.



MUZYKA DLA KRÓLEWNY
Aby wypełnić muzyczną misję królewny należy nauczyć jej poddanych śpiewać/gdakać, czyli spróbować powtórzyć melodię nagraną na płycie poprzez klikanie na kurach w wiosce. Butelki w chatce królewny służą jedynie do treningu. Pierwszy dźwięk powinna wydać kura w prawym górnym narożniku, a dalej mniej więcej zgodnie ruchem wskazówek zegara.



JASKINIA Z LAWĄ
Trasy prawidłowego przejścia po kamieniach narysowane są na ścianach planszy, po której Reskio chodzi z pochodnią. Przerysowanie ich wymaga to nieco cierpliwości. Można również przejść planszę metodą prób i błędów, bowiem prawidłowa ścieżka jest zawsze taka sama.



W UFO
Kilka wskazówek: 1] wejdź na windę (kiedy jest w górnej pozycji) dokładnie w momencie, w którym kura wychodzi spod niej. 2] jeśli przeniosłeś się teleportem, spróbuj cofnąć się przez niego, wrócisz w to samo miejsce, ale będziesz mógł pójść teraz w druga stronę. 3] naucz się, dokąd przenoszą poszczególne teleporty. przy ostatnim skoku, wejdź w teleport dokładnie w momencie, w którym kura skończy uderzać młotem. 4] jeśli wjechałeś windą do góry, będziesz musiał z niej zejść, aby zjechała na dół.



LASEROWE DZIAŁO
Po włączeniu wtyczki do prądu, na monitorze pojawi się widok zawalonego kamieniami przejścia. Zniszcz wszystkie kamienie przy pomocy lasera. Aby wyregulować celownik, skorzystaj z przycisków umieszczonych pod ekranem. Pierwsze cztery wpływają na zachowanie celownika - należy zaobserwować, jaki wpływ na celownik ma każdy z przycisków, wyciągnąć wnioski i ustawić celownik tak by nie "latał". Piąty przycisk przywraca pierwotne zachowanie celownika.



PAPUGI
Jedynie papugi znają hasło, które otwiera sekretne przejście. Każda papuga zna krótki kawałek hasła, należy więc klikać na nich w odpowiedniej kolejności, tak aby wypowiedziały pełne zdanie. Hasło brzmi: "Do stu beczek zwietrzałego grogu, sezamie uparty otwórz się wreszcie!"



STATEK PIRATÓW
Aby móc przejść bezpiecznie obok dziadka Sokole Oko należy, podobnie jak w przypadku majtka, w odpowiednim momencie kliknąć na związanym Reksiu. Reksio zaszczeka, co odwróci uwagę obu piratów. Przydatny może się okazać również pstryczek włączający światło pod pokładem - odszukaj go przy pomocy myszki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> Gry z Reksiem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1