Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Moce Gwiazdy Wieczornej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carl
Starszy Kogut
Starszy Kogut



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:42, 19 Maj 2007    Temat postu: Moce Gwiazdy Wieczornej

W grze Bitwa o Śródziemie wystepują bonusy, które dodają nowe możliwości (na pewien czas przywołują nowych sojuszników, moce bierne, które zwiekszają procentowo współczynniki, lub wywołują określone zjawiska atmosferyczne) naszej armii. Odblokowuje sie je, za pomocą specjalnych punktów mocy, które zdobywa sie walcząc w bitwach. Korzystać z nich mogą siły dobra i zła. Tu postaram się wam przybliżyć zaklęcia Wolnych Ludów, które kładą szczególny nacisk na przywoływanie nowych sojuszników, gdyż ich szeregi są dużo szczuplejsze od szeregów Sojuszu Zła.

Podgląd wszystkich zakleć Wolnych Ludów :



Leczenie: Potrzebuje zaledwie 1 pkt mocy, wiec można aktywować je już na samym początku rozgrywki. Służy do leczenia jednostek, nawet bohaterów. Jego dużą wadą jest to, że ma bardzo ograniczony obszar działania.
Wymagania: Brak



Dary Elfów: Potrzebuje 1 pkt mocy, wiec podobnie jak w przypadku leczenia można je aktywować na samym początku rozgrywki. Tym czarem wzmacniamy bohaterów, którzy po aktywowaniu czaru zadają 50% wieksze obrażenia.
Wymagania: Brak



Moc Istarich: By aktywować ten czar potrzebne jest odblokowanie czaru "leczenie". Kosztuje 3 pkt mocy. Po jego użyciu Gandalf zadaje +100% wiecej obrażen od swoich magicznych zakleć,które teraz ładują sie dwa razy szybciej . Moc bierna.
Wymagania: Leczenie



Werbunek: To ulepszenie dotyczy wieśniaków, którzy uzbrojeni zostaną w miecze i tarcze. Aby móc z niego skorzystać potrzebujesz czaru "Dary Elfów". Dodatkowo "Werbunek" kosztuje 1 punkt mocy.
Wymagania: Dary Elfów



Las Elfów: Aby odblokować Las Elfów potrzebować bedziesz wcześniej aktywować moce "Leczenie" i "Dary Elfów" jak i 4 pkt mocy. Po użyciu na mapie powstaje sztuczny Elficki Las, w którego obrebie twoje wojska dostają bonus +50% do pancerza, a wrogowie tracą wszystkie bonusy.
Wymagania: Leczenie, Dary Elfów



Rozproszenie chmur: Ten czar pozwala na krótką chwile przeświecia pewnym promieniem słonca przez chmury. Orki, które znajdą sie w zasiegu działania czaru zostaną oszołomieni. Kosztuje on aż 8 pkt mocy.
Wymagania: Moc Istarich, Las Elfów



Przywołanie Elfickich Sojuszników: Dzieki temu czarowi możemy co jakiś czas przywoływać grupke elfów,którzy walczyć bedą za naszą sprawe . Walczą niestety tylko przez ograniczoną ilość czasu. Odblokowanie kosztuje 8 pkt mocy.
Wymagania: Las Elfów



Przywołanie Rohanskich Sojuszników: Tym czarem za 8 pkt mocy przywołujemy oddział Rohirrimów, który stratuje twoich przeciwników z powierzchnii ziemii
Wymagania: Leczenie, Werbunek



Przywołanie Orłów: Tym czarem przywołujesz poteżne wielkie orły, które bedą walczyć dla ciebie w powietrzu (potrafią przeciwstawia sie nawet Nazgulom). Ich odblokowanie kosztuje 10 pkt mocy.
Wymagania: Rozroszenie chmur



Przywołanie Entowych Sojuszników: By odblokować te zaklecie potrzebować bedziemy 10pkt mocy oraz wcześniejszego odblokowania czaru "Przywołanie Rohanskich Sojuszników". W zamian za to dostajemy kilku poteżnych lecz wolnych Entów, którzy wspomogą naszą armie.
Wymagania: Przywołanie Rohanskich Sojuszników



Anduril: Ten czar podwaja obrażenia zadawane przez Aragorna. Kosztuje 8 pkt mocy.
Wymagania: Rozproszenie Chmur, Przywołanie Elfickich Sojuszników, Przywołanie Rohanskich Sojuszników



Armia Umarłych: Najpoteżniejszy czar Wolnych Ludów. Za 16 pkt mocy przywołuje armie umarłych, która przez 2 minuty niszczy wszystko co napotka na swej drodze.
Wymagania: Anduril


PAMIĘTAJ

Najkrótszą drogą do odblokowania armii umarłych jest zainwestowanie w moce : Leczenie, Dary Elfów, Las Elfów, Przywołanie Elfickich Sojuszników oraz Anduril.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1