Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Jednostki Sił Dobra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carl
Starszy Kogut
Starszy Kogut



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:21, 18 Maj 2007    Temat postu: Jednostki Sił Dobra

Jednostki Gondoru


Żołnierz

Podstawowa jednostka Gondorskiej armii. W początkowej fazie gry, doskonale nadaje się ona do obrony, a także pierwszych ataków. Dość mocny pancerz żołnierzy pozwala także na walkę w zwarciu ze słabszymi jednostkami. Jednak mimo wszytsko, doskonałym pomysłem jest trzymanie jednostek tego typu w większej grupie, gdyż pojedyncze, nie są w stanie odeprzeć ataków wrogiej armii. Żołnierze mogą przyjmować także szyki obronne.

Koszt szkolenia: 100

Czas rekrutacji: 30

Punkty życia: 100

Atak: 10

Atak po ulepszeniach: 70


Łucznik

Łucznicy to z kolei doskonałe jednostki w walce na dystans, jednak z kolei bezużyteczne w walce w zwarciu. Ich główna siła twki w doskonałym wyszkoleniu i w miarę dobrym pancerzu, który pozwala na wytrzymanie kilki ciosów, jakie może zdążyć zadać nie przyjaciel. Najlepiej jednak, by jednostki te zawsze wspierane były przez rycerzy bądź Strażników Wieży. Łucznicy mogą także używać płonących strzał, przez co stają się jeszcze groźniejsi.

Koszt szkolenia: 300

Czas rekrutacji: 30

Punkty Życia: 80

Zasięg: 350

Atak: 10

Atak po ulepszeniach: 25


Rycerz

Dosiadający konia żołnierz znakomicie nadaje się do szturmów. Uzbrojony jest on w miecz, a osłania go ciężka zbroja. Jest on bardzo silny, a ponadto może szybko się przemieszczać. Doskonała jednostka, która wiele razy uratować Cię może od klęski. Są oni jednak słabsi od jeźdzców Rohanu.

Koszt szkolenia: 800

Czas rekrutacji: 40

Punkty Życia: 240

Atak: 40

Atak po ulepszeniach: 130


Strażnik Wieży

Elitarny Strażnik Wieży to jednostka najsilniejsza w całej armii Gondoru. Doskonale spisują się oni podczas walki w zwarciu, nie potrafią jednak walczyć na dystans. Na widok Strażnika Wieży nawet najodważniejszy wróg zastanowi się chwilę czy nie stoczy za chwilę ostatniej walki w swym życiu.

Koszt szkolenia: 400

Czas budowy: 40

Punkty Życia: 160

Atak: 40

Atak po ulepszeniach: 130


Trebeusz

Machina oblężnicza Gondoru. Potrafi bombardować pozycje wroga wielkimi kamieniami, które bez problemu radzą sobie także i z większymi jednostkami. Ułatwia to prowadzenie oblężeń, ale także i obronę. Jednak, kiedy wróg zbliży się już do niej, wymaga ona obrony, gdyż nie potrafi ona strzelać do celów, znajdujących się zbyt blisko niej. Broń ta szczególnie nadaje się do nieszczenia wież oblężniczych, jakie zagrażać mogą Twojemu obozowi.

Koszt szkolenia: 1200

Czas rekrutacji: 40

Punkty Życia: 400

Zasięg: 420

Atak: 300

Atak po ulepszeniach: 500

Zasięg: 420


Strażnik

Jednostka ta, doskonale nadaja się do cichych zadań. Strażnicy, ubrani w swe zielone kamuflujące płaszcze doskonale sprawdzają się podczas ataków z ukrycia, gdzie mogą kryć się za drzewami. Uzbrojeni w łuki doskonale radzą sobię z wrogiem, póki ten nie zbliży się do nich. Mimo, iż posiadają miecze, łatwo mogą oni nie wspierani paść łupem wrogich jednostek.

Koszt szkolenia: 500

Czas rekrutacji: 30

Punkty Życia: 120

Zasięg: 350

Atak na odległość: 20

Atak z bliska: 20

Atak z bliska po ulepszeniach: 60

Atak na odległość po ulepszeniach: 35


Chorąży Gondoru

Wiele razy Gondorczycy będą musieli stanąć naprzeciw wielokrotnie większej armii wroga. Kiedy wszystko wydawać się już będzie stracone, widok powiewającej flagi przedstawiającej Białe Drzewo może dodać żołnierzom Gondoru odwagi i sił.


Jednostki Rohanu


Chłopi

Rohańczycy, którzy mimo małych umiejętności włączają się do bitew. Ich broń stanowią miecze, zaś ich osłoną są zbroje. Potrafią oni jednak reperować budynki.

Koszt: 100

Zdrowie: 50

Atak: 5

Czas rekrutacji: 40

Atak po ulepszeniach: 60


Jeźdźcy Rohanu

Najsilniejsza jednostka Rohanu. Są oni znakomici do walk na otwartym polu. Ich kolejną zaletą jest umiejętność błyskawicznego wycofania się, na przykład za łuczników. Ich prawdziwa siła jednak, zostaje zaprezentowana kiedy atakują w dużej liczbie.

Koszt: 600

Zdrowie: 200

Atak: 40

Czas rekrutacji: 40

Atak po ulepszeniach: 90


Łucznicy Rohanu

Niektórzy jeźdźcy Rohanu posiedli umiejętność strzelania z łuków na koniach.

Koszt: 1000

Zdrowie: 140

Atak: 20

Czas rekrutacji: 40


Wolni łucznicy Rohanu

Łucznicy Rohanu, którzy postanawiają się włączyć do armii Rohanu. Podobnie jak Chłopi, nie są oni zbyt mocni, jednak w większej liczbie potrafią siać z dużej odległości prawdziwe zamieszanie w szeregach wrogiej armii.

Koszt: 300

Zdrowie: 80

Atak: 10

Czas rekrutacji: 30


Chorąży

Ci żołnierze mają za zadanie mobilizować Twoje jednostki do bitwy. Niejeden raz, kiedy Rohańczyk znajdzie się u kresu sił, widok flagi z koniem doda mu sił i odwagi, by jeszcze mężniej walczył, nawet o z góry przegraną sprawę.


Wojownik Elfów

Jednostki te, przysłane przez elfów jako wsparcie dla Rohańczyków wielokrotnie pokażą swą pradwziwą siłę. Ich doskonała umiejętność posługiwania się łukiem oraz mieczem wiele razy pozwolą Ci zmienić wynik bitwy.


Ent

Najpotężniejsza jednostka jaką możesz wcielić do własnej armii. Jednym uderzeniem potrafią oni zniszczyć kilku wrogich żołnierzy jednocześnie. Jednak bardzo boją się oni ognia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1