Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Budynki Sił Dobra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carl
Starszy Kogut
Starszy Kogut



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:22, 18 Maj 2007    Temat postu: Budynki Sił Dobra

Budynki Gondoru


Koszary

Jedna z pierwszych struktur jakie będziesz mógł zbudować. Jest to podstawowowa struktura o znaczeniu militarnym, ponieważ to właśnie tutaj szkolić będziesz swe pierwsze jednostki bojowe. Dbaj o ten budynek, ponieważ jego strata może znacznie osłabić Twą siłę.


Strzelnica

W tym miejscu szkolić będzie Gondorskich łuczników. Jednostki jakie wyszkolić będziesz mógł w tym budynku będą miały duże znaczenie defensywne.


Stajnia

Tutaj z kolei szkolić będziesz mógł dzielnych rycerzy Gondoru. Konie, jakie będziesz mógł tutaj wyhodować chodź nie drównują tym ze stajnie Rohanu są i tak bardzo silne i szybkie. Rycerze będą zatem bardzo silnymi jednostkami bojowymi. Pamiętaj o tym budynku!


Warsztat

W tym miejscu niestrudzeni robotnicy Gondoru zajmą się produkcją między innymi treubechetów, jakie później wykorzystać będziesz mógł do obrony swych osad.


Farma

W tym miejscu Gondorczycy zajmować się będą produkcją pożywienia dla Twych żołnierzy. Tutaj także rekturowani będą pomocnicy, a koszt budowy rycerzy spadnie dzięki tej strukturze aż o 25%.


Chata kowala

Kowal zajmować się będzie modyfikowanie zbori czy też mieczy Twych żołnierzy. Budynek ten będzie wręcz niezbędny, kiedy w grę wchodzić będą potężne oddziały.


Zakład kamieniarski

W tym miejscu robotnicy zajmą się budową murów czy też wież obronnych, jakie później wykorzystać będziesz mógł choćby jako miejsca, z których łucznicy ostrzeliwywać będą wroga. Kiedy siły Mordoru oraz Isengardu staną sie tak duże, że nie będziesz mógł ich zatrzymać na otwartym polu, doświadczenie kamieniarzy może Ci się bardzo przydać.


Rynek

Rynek zwiekszy wydajność niektórych rzemieślników Gondorskich. Strauktura ta pomoże także w zmodyfikowaniu innych budynków Gondoru.


Pomnik bohatera

Jednostki walczące w pobliżu Pomnika Bohatera będą stawałay się o 50% bardziej wytrzymałe. Budynek ten pozwoli Ci też na rekrutowanie bohaterów.


Wieża bojowa

Łucznicy ukryci za murami tej struktury nie będą się obawiać nawet Nazguli. Dlatego też kiedy zacznie się oblężenie będziesz bardzo się cieszył mając więcej podobnych struktur, które pomogą Ci odeprzeć szturm.


Wieża obronna

Znajdująca się wewnątrz obozu struktura będzie jedną z ostatnich desek ratunku przed siłami atakującymi Cię. Chroniący się tam łucznicy będą w stanie ostrzeliwać wrogów.


Studnia

W tym miejscu Twoje jednostki będą mogły wyleczyć rany jakich nabawiły się podczas walk. Zmniejszy także koszt szkolenia niektórych jednostek.


Cytadela

Znajdująca się wewnątrz Twej osady jest kluczowym budynkiem. Jej zniszczenie nie pozwoli Ci na budowę innych budynków, co może się okazać dla Ciebie wielkim ciosem.


Brama

Brama pozwoli Twoim żołnierzom na szybki wypad poza mury obozu. Szczególnie przydaje się kiedy nie możesz sobie poradzić z oblężającymi Twoją bazę siłami. Żołnierze, którzy z zaskoczenie wybiegną poza umocnienia obozu moga w krótkim czasie uszczuplić szeregi wroga.


Obóz Gondoru

W pobliżu symbolu Białego Drzewa będziesz mógł budować własne budynki. Wokół nich będziesz mógł też postawić mury obronne.


Zamek

Zamek jest to Twój własny obóz, otoczony murem obronnym. Pozwoli on Twoim siłom kryć się za murami, kiedy nie będą w stanie pokonać wroga na otwartym polu. Zamek pozwoli przetrwać Twoim budynkom i jednostkom oblężenie.


Budynki Rohanu


Stajnia

Tutaj szkolone są najlepsze konie, które potem pozwalają na szkolenie Jeźdzców Rohanu. Pilnuj tego budynku jak tylko możesz najlepiej, gdyż jest to kluczowy budynek odpowiedzialny za powiększanie armii.


Siedziba łuczników

Tutaj szkoleni są łucznicy Rohanu. Podobnie jak stajnia, tak i ten budynek powinien być dobrze chroniony, gdyż dobrze jest mieć w swej armii wyszkolonych łuczników.


Farma

W tym miejscu Rohan gromadzi swe zaopatrzenia, które potem pozwala na zakup nowych budynków i powiększanie armii o kolejne jednostki. Pamiętaj - źle zaopatrzona osada łatwo może paść łupem sił zła!


Zbrojownia

To tutaj, kowale wykuwają miecze, którymi potem władają Twoi żołnierze. Budynek ten pozwala na "upgrade" mieczy, dzięki czemu Twe jednostki satają się jeszcze silniejsze i lepiej radzą sobie z wrogiem.


Studnia

W tym miejscu, Rohańczycy mogą leczyć obrażenia. Budynek ten przydaje się, kiedy opczekujesz na atak, bądź sam się do niego przygotowujesz. Uleczone jednostki spisują się o wiele lepiej niż ranne.


Pomnik bohatera

Budynek ten zwiększa siłe i oddanie Twych jednostek. Dzięki temu dzielnie walczą one nawet z o wiele silniejszym wrogiem.


Wieża bojowa

Wieża ta, stanowi główny punkt obrony bazy. Wystrzeliwane z niej strzały skutecznie zatrzymują siły zła z dala od Twej bazy. Jednak pojedyczna wieża nie zapewni wystarczającej osołony, dlatego też powinno ich być jak najwięcej.


Brama

Sekretne wejście do Twej bazy, które pozwala na skuteczne kontrataki, lub zakłocanie szyków atakujących Cię armii. Kilka skutecznych ataków jakie poprowadziłeś dzięki tej bramie może zakończyć bitwę Twoim zwycięstwem.


Złoty Dwór

Najwązniejszy budynek w Twojej bazie. Właśnie w tym miejscu, poległe jednostki Bohaterów mogą być przywracane do życia.


Rohański zamek

Mur, otoaczjący Twoją osadę. Zapewnia on doskonałą obronę, jednak nie wspierany przez Twoich żołnierzy może szybko zostać zdobyty i zniszczony. Wtedy, Twoja baza stanie się polem bitwy, przez co możesz stracić wiele budynków.


Obóz

Struktura ta pozwala bronić Twój obóz. Otoczona jest ona przez niewielki mur i zapewnia w miarę dobrą obronę przed wrogiem.


Centrum obozu

Dzięki tej podobiźnie konia, możesz budować budynki. Znajduje się on w centrum Twojej osady.


Wiec Entów

Miejsce debat Entów. To właśnie tutaj Entowie dyskutują o ważnych dla nich sprawach. Tutaj także możesz szkolić te potężne jednostki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1