Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
->
Gry z Reksiem
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reksio
----------------
Gry z Reksiem
O stronie Reksia
Inne
Spider-Man
----------------
Filmy
Komiksy
Kreskówki
Inne
Gwiezdne Wojny
----------------
Filmy
Książki
Inne
Pokemon
----------------
Anime
Inne
Inne Rzeczy
----------------
Opowiadania
Icy Tower
O różnych innych Rzeczach
BFME
Moja Strona
----------------
O mojej stronie
Regulamin
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Carl
Wysłany: Czw 16:33, 17 Maj 2007
Temat postu: Porady do Reksio i Ufo
Porady do Reksio i Ufo:
ATAK UFO
Użyj worka buraków by pokonać najeźdźców. Najlepszą taktyką jest schować się pod kurnikiem z lewej strony i strącać kolejne pojazdy, kiedy tylko pojawiają się na ekranie. Pamiętaj jednak, że rzucając burakami spod kurnika niszczysz chroniący cię dach.
BUDOWA WAJHADŁOWCA
W kieszeni Reksia mieści się tylko 6 przedmiotów. Możesz wyrzucić niechciany przedmiot, ale możesz zrobić to tylko na planszy, na której ten przedmiot znalazłeś.
LOT MIĘDZY ASTEROIDAMI
Aby zatankować paliwo należy lecieć tuż nad powierzchnią asteroida, na którym rośnie pole. Z pojazdu zostanie automatycznie opuszczony chomik Diesel i w ten sposób zapas paliwa zostanie uzupełniony.
KATASTROFA NA KURANIE
W uwolnieniu Reksia przydatny będzie piecyk oraz wystające ze ściany kolorowe przewody pod napięciem.
KSIĘŻYC INDOR
Kluczem do rozwiązania zadania na księżycu Indor jest pomóc Pustelnikowi przyrządzić wywar na odzyskanie pamięci. Sześć potrzebnych do tego ziół można znaleźć na czterech planszach z platformami. Aby przyrządzić eliksir, zioła trzeba wrzucać w kolejności, którą podaje Pustelnik. Aby dopasować zioła do ich nazw należy przejść się po Indorze i spisać informacje wykute na skałach.
LABIRYNT NA KURAKISIE
Reksio i Kretes muszą przedostać się do wioski Fermentów w lewym górnym narożniku planszy. Oznacza to, że będą musieli skorzystać z jednego z wysuwanych mostów. Dwa przyciski otwierające most znajdują się w prawym górnym narożniku przy maszynie. Tak długo, jak jeden z bohaterów stoi na przycisku, mosty pozostają otwarte.
WYŚCIGI NA KURAKISIE
Po pięciu przegranych wyścigach, Żabba zlituje się nad bohaterami i uwolni kota Kotta.
KOD DOSTĘPU
Aby dostać się do portu kosmicznego na Kuranie, trzeba skorzystać z kodu dostępu, który kot Kott nagrał na kasetę. Jest to kod obrazkowy: łabądek oznacza więc cyfrę 2.....
LABIRYNT NA JAJU
Reksio musi zdobyć kartę dostępu na mostek dowodzenia jajem, a następnie dotrzeć na rzeczony mostek [lewy górny narożnik planszy]. Przeszkadza mu w tym Kurator. Labirynt jest trudny i najlepszą metodą jest po prostu zrobić mapę. Pewnym ułatwieniem jest fakt, że Kurator zawsze porusza się po jednej trasie, zaś wszystkie przejścia zawsze prowadzą w to samo miejsce
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin